Het klopt dat niet alle informatie op de zorgkostenfactuur staat. Vanwege privacy mogen wij helaas niet alles tonen. De specificatie van de zorgnota kunt u bekijken in de IZA app en in Mijn IZA onder ‘Mijn declaratieoverzicht'.
Wat vervelend dat uw declaratie is afgewezen. Dit kan meerdere redenen hebben. Dit zijn de redenen die het vaakst voorkomen:
Het kan zijn dat we uw declaratie onterecht hebben afgewezen. Is dit het geval? Bel ons, zodat wij een correctieverzoek voor u kunnen aanmaken. We beoordelen de declaratie dan opnieuw.
Wijzen we de declaratie weer af? Dan krijgt u binnen 10 werkdagen van ons een telefoontje of we sturen een brief. Als wij de declaratie toch vergoeden, staat het bedrag binnen 10 werkdagen op uw rekening.
Ontvangt u onze post digitaal? Dan kunt u de kopie van de zorgkostenfactuur zelf opzoeken in de IZA app of Mijn IZA.
Wilt u de kopie toch per post ontvangen? Bel ons dan om een kopie op te vragen. Binnen 5 tot 7 dagen hebt u de kopie van de zorgkostenfactuur in huis.